Alla inlägg under november 2009

Av Åsa Nyström - 20 november 2009 18:49

Vissa människor betyder mer än man tror är möjligt och DU är en av dom för mig!Glad   



          SAKNAR DIG !

Av Åsa Nyström - 10 november 2009 11:55

Som jag skrev tidigare hade vi ost och vinkväll ifredags! Skrattande Riktigt mysigt med glada och trevliga brudar Flört

Blev idol,en massa snack, skratt och lite för mcyket dricka för vissa men det är ju så det ska vara! Glad Blev utgång senare på kvällen också men det var inte lika roligt. Man ska nog skippa krogen och bara köra hemmafestar istället Flört 

En trevlig kväll var det iallafall. Det är ett måste tjejer att göra om det! Flört


     

   



Av Åsa Nyström - 2 november 2009 16:04

Ja då var det måndag igen då. Helgen har varit kanon! Fredag blev det bio med syrran sen lördag lite vin och film hos en kompis till Maria som avslutades på Balzac! Hade grymt skoj,fast jag var nykter.Konstigt nog så har jag haft nästan roligare på Balzac när jag varit nykter än full konstigt men sant! Var mycket folk man kände så det gör nog ganska mycket! Skrattande 

Taggar istället för en liten fest på fredag med vin och ostkväll som förfest men några trevliga tjejer! Skrattande

Har även hunnit med att träffa Magda och Emilia i helgen roligt att få hörahur allt går och så Glad Efter det blev det att fara hem och byta om till arbetskläderna och bege sig upp mot Skellefteå Kraft Arena för någon timmes jobb, hade ju turen att få se matchen eftersom jag slutade så tidigt men det var väl ingen höjdar match direkt...

Vi hörs!


Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards