Alla inlägg under april 2009

Av Åsa Nyström - 24 april 2009 14:39

Grattis Mamma ! :D

Idag fyller mamma år så det är som fullt upp idag, som resten av veckan, vi har som fixat och trixat hela veckan:P Vi får väl se hur många som kommer ;)

Puss

Av Åsa Nyström - 13 april 2009 16:00

Nu börjar våren komma ! Både idag och igår har jag legat ute och solat ;) Hoppas det fortsätter så här nu så snön börjar fara för nu vill jag ha vår och sommar! Jag längtar tills man kan ha leggings och kjol istället för vinterjackan. Bara kunna ta cykeln och cykla till älven och bara njuta mm ;)


Puss 



Av Åsa Nyström - 12 april 2009 23:11

Jaa jag vet att jag är dålig på uppdatera. Nu var de riktigt länge sen. Anna har klagat på mig igen :P haha

Nämen har haft rätt fullt upp med jobb sen jag kom hem från Stockholm så jag har som aldrig orkat skriva något :P

Men allt är iallafall bra med mig :P Pratade med Nina nu på msn och har som aldrig tänkt på det så mycket men gud vad jag saknar henne alltså!! Men hon kommer ju snart hem några dagar och då blir de fest! :D För jag och Magda fyller 20 år!! helt galet vad gammal man håller på bli :P Men hoppas förstås att de blir något mer än fest när hon är hemma så man hinner snacka lite tjejsnack också! :D


Men nu orkar jag inte skriva något mer, ska försöka uppdatera lite bättre :P


Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards