Alla inlägg under februari 2009

Av Åsa Nyström - 26 februari 2009 15:38

Igår var jag och klippte mig, efter många månader av fundering så klippte jag lugg :P hehe har inte haft det sen jag gick i lågstadiet kanske:P Nämen riktigt nöjd blev jag iallafall så det var ju tur :)

Sen så gick jag på Ica och köpte lunch, sallad blev det :D Sen var de bara att fara iväg på nå information omm sommarjobb som arbetsförmedlingen hade, kändes rätt ovärt att vara där med tanken på att jag redan har jobb i sommar men var snäll med Fanny ;)

Efter det gick jag,Fanny och Petra på stan, Fanny tog hål i näsan ;)


Nu är det iallfall inte länge kvar innan vi far :D En hockeymatch och jobbardag sen bär det av :D Jiiiippi :D


Vi hörs efter tisdag ;) pusss

Av Åsa Nyström - 23 februari 2009 16:46

Nu var det verkligen ett tag sen jag skrev här men jag har som inte haft något att skriva om, inte för att jag har det nu heller men :P

I helgen har jag bara jobbat! Började klcokan sex både lördag och söndag skulle sluta klockan ett men söndag blev det lite övertid, tror jag gick därifrån halv tre! Två hundra gäster på 2 personal är inte det lättaste. Kan tala om att jag var sjukt trött igår somnade starx före nio på kvällen och vaknade efter tio i morse! :)


Nu är det inte många dagar kvar innan jag och Magda drar till Stockholm ! :D Fredag kväll för att vara exakt ;)

Ska försöka skriva något mer i veckan men annars lovar jag  en uppdatering efter Stockholms resan ;)




Puss

Av Åsa Nyström - 9 februari 2009 20:19

Idag steg jag upp ovanligt tidigt för att följa syrran och kolla på en lägenhet ;)

Sen resten av dagen har jag inte gjort så mycket förutom varit hundvakt. Tur var väl det, annars hade man nog inte fått sig ut något idag :P Tog en riktigt lång promenad, skönt var det synd bara att det snöade. Trodde det hade snöat klart men tydligen inte ! Nu börjar jag bli riktig less på att det alltid snöar! Jag vill ha sommar !!!

Tog lite kort när jag var ute också :) Det är inte så lätt att försöka få Lucas kolla in i kameran men lyckades iallafall med att få ett kort på världens finaste hund ! ;)

Av Åsa Nyström - 8 februari 2009 11:40

Kan de aldrig sluta snöa?!

Jag vill ha sommar och sol :D Grilla,festa,bada,promenader på kvällen mm!


Det blev ingen bowling i helgen :P

Hjälpte även mamma att baka bröd och göra tårtor för dom skulle ha främmande för pappa fyllde år i tisdags ;) Så jag och Maria åt mat och sen tryckte vi i oss lite tårta för att sedan dra vidare till Greger och Magda för att se melodifestivalen :) Tycker inte den var så jätte bra, hoppas de är bättre nästa vecka när den är här i Skellefteå ;)






Av Åsa Nyström - 4 februari 2009 16:39

Det är så grymt tråkigt att inte ha något jobb finns inget att göra. Alla kompisar jobbar/går skola eller gör något annat :P Jag måste hitta ett jobb snart så man tjänar några pengar och har något att göra på dagarna. Det är ju inte det lättaste att hitta jobb nu :/ Får väl annars börja fundera ifall jag ska börja plugga något.... bara för att göra nått !


I helgen blir det nog bowling ;P Blir trevligt, är ju inte alls bra men det är ju ganska roligt ändå :P

Sen är det ju bara 3 veckor kvar till Stockholm :D Det går inte att beskriva hur mycket jag längar egentligen, ska bli jätte roligt att få träffa Nina igen :D och Anton såklart ;)


Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards