Direktlänk till inlägg 22 september 2009

Förkyld & skit väder!

Av Åsa Nyström - 22 september 2009 16:04

Jasi då var man sjuk igen dåObestämd Men tur man bara är lite förkyld och inte halsfluss igen!

Den här dagen kan jag ju inte påstå varit så bra,regn och tråkigt...


Skulle gärna vilja sätta mig på ett plan till något varmare land och bara få njuta och slippa tänka så mycket!

Men åker ju till Stockholm om någon vecka så får väl bli när man kommer hem därifrånFlört Känns skönt att lämna stan ett tag och bara få skämma bort sig själv lite med shopping och mys i huvudstaden! Vi har som planerat saker och göra så de blir nog najs! Åker ner torsdag 15 oktober sen fredag blir de shopping kan jag lova! Och kvällen blir det fara och se idol Flört Så håll koll om ni ser oss haha Tungan ute Sen vad lördag har att erbjuda vet jag inte riktigt men vi hittar på något det kanske blir shopping då också man vet aldrig Skrattande Sen kvällen blir det att åka till Södertälje och se Aik vinna (förhoppningsvis). Sen ser vi väl vad vi hittar på för annat skoj!

Då får jag några dagar att slippa grubbla på allt som man önskar man gjort annorlunda så det kunde vara som det var förut. Men allt händer väl av en anledning, men har inte riktigt kommit på något bra med det än men det kommer väl förhoppningsvis Glad


Puss på er

      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa Nyström - 20 november 2009 18:49

Vissa människor betyder mer än man tror är möjligt och DU är en av dom för mig!                SAKNAR DIG ! ...

Av Åsa Nyström - 10 november 2009 11:55

Som jag skrev tidigare hade vi ost och vinkväll ifredags!  Riktigt mysigt med glada och trevliga brudar Blev idol,en massa snack, skratt och lite för mcyket dricka för vissa men det är ju så det ska vara!  Blev utgång senare på kvällen också men d...

Av Åsa Nyström - 2 november 2009 16:04

Ja då var det måndag igen då. Helgen har varit kanon! Fredag blev det bio med syrran sen lördag lite vin och film hos en kompis till Maria som avslutades på Balzac! Hade grymt skoj,fast jag var nykter.Konstigt nog så har jag haft nästan roligare på B...

Av Åsa Nyström - 27 oktober 2009 14:45

Höger- eller vänsterhänt: Höger.Favoritgodis: Har ingen speciell, så länge de inte är choklad.Kläder just nu: Mjuisbyxor,grått linne, svart tjocktröjaVad sa du senast: Aja, vi hörs i morgon.Hur många kuddar sover du med: TvåFavoritväder: SolSpelar du...

Av Åsa Nyström - 21 oktober 2009 22:50

Gjort en ny makeover på bloggen!  Rätt kul att sitta och testa en massa olika typer. Men nu har jag bestämt mig för ett tag iallafall, får väl se hur länge man har den hehe Vad tycks? ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards